lottaandrehn

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Vilket pissväder men vilken underbar dag!

Av lotta Andrehn - 10 mars 2011 19:09

Vilken dag jag haft ... jaaa guuud vad jobbig..


Sov ut tills jag vaknade, gick till morfar och åt frukost sedan traskade jag ner till stan i detta pissväder rent ut sagt! Väl nere vart jag dyngvåt om fossingarna, så jag fick traska till teamsportia och köpa nya sockar.. supersköna träningsstrumpor dock. Allt ont har nåt gott med sig... :)


12.15 mötte jag upp Alexia på studioaktiv, för mitt första pass. Behöver jag säga mer än att jag nästan spydde? Och då körde vi igenom kroppen bara, alltså inte "riktig" träning... Då kan man snacka om otränad. Men vilken skön känsla det är i kroppen nu efteråt när jag ligger i soffan helt utslagen och precis intagit lite dinner! :) 


Broccoli, 1 tomat, 1/3 lök, 2 äggvitor, 1 äggula och 1 avokado. Mums! 

  



Satt hos Anna på Bloom (www.bloombloom.se superduktiga tjejer allesammans, jag rekomenderar Anna Jardving!) i ca 3,5 timme idag. Hon hade fått in en ny färg att testa, och jag är mer än gärna kanin vad det gäller sånt. Så dit bar det av efter gymet, vilket var behövligt... att bara vila! :) Blev jättefint med färgen och jag känder för att göra nåt crazy i håret.....så nu är jag lila i luggen... Just nu är det nästan svart, men om någon/några tvättar blir det snygg färg :) Kul med lite "tadaaaa" så det händer nåt i huvvet :)


ej iordning gjord och sliten, kommer ett bättre foto imorgon :)

  


Nä nu blir det soffan, soffan, soffan och allt annat är bara så passé. Soffan är min man idag.  Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)   Eller inte....     Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.   Veromoda är ju ett minne blo...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 17:51

Jaaaah, då kör vi på detta som många har frågat om.... Dessa alldeles underbara mirakel piller, som jag dock inte vet hur man ser ut på insidan efter att ha knaprat dom ett tag behöver vi inte gå in på, jamenar man kan ju få cancer av vanlig hederlig...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 13:07


back to business.   H.....e....j..... känns som denna bloggen varit lite bortglömd det sista huh? Mycket möjligt, kan jag icke stolt erkänna... vaknade till när jag kikade min hotmail och såg en ny kommentar ang vart jag tagit vägen.... jag har i...

Av lotta Andrehn - 8 juni 2011 01:57

Jaaa... sitter mer en Winecooler i handen, med smak av citrus. Får mig att tänka tillbaka på Thailand, en svag bris från golvfläkten och nyduschad kropp. Att resa är livet, och livet är att resa. Enligt mig och mitt intresse. Vad gör det om man har 8...

Av lotta Andrehn - 7 juni 2011 02:48

Och nej då menar jag inte att vi sitter här och röker på... vi dricker oss fulla på öl och Caihpihrinas, fyller våra tomma magar i matfrossa med hemmagjord Hummus ala Samanthinia, Doritos ala Ameikano, Carrots ala braziiilia, bread ala Brazilia och b...

Ovido - Quiz & Flashcards