lottaandrehn

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Tuff helg, mycket skratt och Kattbankett!

Av lotta Andrehn - 20 mars 2011 22:03

Haha, vilken helg jag har haft. 


Helt jävla störd har den varit, kan dock inte riktigt bestämma mig på vilket sätt den har varit störd, för jag har inte gjort så mycket mer än jag brukar på mina jobb helger, jag umgås lixom bara med mig själv... så jag gissar att den har varit störd för att man blir ju som man umgås sägs det ju... 


Lördag börjades med jobb på Veromoda och avslutades med ett soft pass på Grand. Det är så jävla kul rent ut sagt att jobba där så jag finner inte ord... Kanske inte jobbet som bartender i sig.. men alla underbara människor jag får chansen att jobba med! me like you girls (and boys) big time..


Det var en mycket roande kväll på Grand. Huset fullt av Kattmänniskor och Bollsparkandes hunkar...  Hunkarna var väl mer våran melodi, men Anette hade en jävligt skön utläggning om Kattmänniskor. 

Alltså dessa kattmänniskor som har "tävlingskatter" .

"En sådan människa som äger sådana katter är 1, jävligt lat, 2 jävligt fattig och 3, jävligt fet.  Dom är lata för att dom köper en katt, man kan bara öppna dörren och den går in och ut själv, ren reder sigjsälv alltså. ( En hund är ju rätt mycket mer jobb, även en jävla liten hamster eller ett merschwein är ju mer jobb än en katt...)     Den är fattig för att katten är billig att köpa och hur mycket äter egentligen en katt lixom ? Knappt 2 dl om dagen.. hallå?typ max 500 kronor i månaden medans en hund kostar runt 1000-1500 beroende på foder osv.. En katt är även betydligt billigare i försäkring... Och människan är tillråga på allt avslutningsvis en Fatso för att den är för lat att ha en hund som behöver komma ut på prommenader och rastas... alltså sitter kattmänniskan bara still. Thats it, this is the truth.. så take it or leave it! 


Ungefär såhär... hon i svart äger en hund, och hon i grått har en katt..

 


Nä, nu enough av fakta. Idag har varit en bra dag. Jobbat och hämtat en Crosstrainer.. så nu jävlar ska det bli en hundmänniska av mig. en riktigt jävla tajt doggyperson! Det ni.. bite on that!  ska nog allt ta och knappra i mig lite SS piller oxå kanske så jag (ni) får veta om det är nåt å ha dem där mirakelgrejjerna..... :)


Flowerpower på jobbet idag. Våren är ju på ingång sägs det! 

  Dragkedjan fastnade i innefodret, å istället för att ta det lugnt och lirka loss tog jag i allt jag kunde å splong sa det så va jackan trasig... precis som man inte vet att det går sönder då... hmm. att man aldrig lär sig! :)

 



Morgondagen bjuder på en PW med Sister och sedan jobb med efterstängning möte vilket=att jag är hemma någong gång runt 9, 10 tiden... K U KL . Jaja thats life, just to love ite! 


 



Puss mina fina 

Och givetvis ni fula oxå... :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)   Eller inte....     Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.   Veromoda är ju ett minne blo...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 17:51

Jaaaah, då kör vi på detta som många har frågat om.... Dessa alldeles underbara mirakel piller, som jag dock inte vet hur man ser ut på insidan efter att ha knaprat dom ett tag behöver vi inte gå in på, jamenar man kan ju få cancer av vanlig hederlig...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 13:07


back to business.   H.....e....j..... känns som denna bloggen varit lite bortglömd det sista huh? Mycket möjligt, kan jag icke stolt erkänna... vaknade till när jag kikade min hotmail och såg en ny kommentar ang vart jag tagit vägen.... jag har i...

Av lotta Andrehn - 8 juni 2011 01:57

Jaaa... sitter mer en Winecooler i handen, med smak av citrus. Får mig att tänka tillbaka på Thailand, en svag bris från golvfläkten och nyduschad kropp. Att resa är livet, och livet är att resa. Enligt mig och mitt intresse. Vad gör det om man har 8...

Av lotta Andrehn - 7 juni 2011 02:48

Och nej då menar jag inte att vi sitter här och röker på... vi dricker oss fulla på öl och Caihpihrinas, fyller våra tomma magar i matfrossa med hemmagjord Hummus ala Samanthinia, Doritos ala Ameikano, Carrots ala braziiilia, bread ala Brazilia och b...

Ovido - Quiz & Flashcards