lottaandrehn

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Så jävla bra!

Av lotta Andrehn - 24 mars 2011 19:19

Jag är så grymt bra, nästan lite tråkigt att ingen är så bra som mig... Så grym och så mkt eloger till migsjälv. Jag har klarat 1 vecka utan kolisar. Jiha! 


Nu kan en vecka för er verka jävligt löjligt att vara så glad för.... men jag är nog den största Godisnarkomanen som finns.. Godis godis godis, jag älskar godis. Hade godis varit nyttigt hade jag lätt enbart levt på det!  En dag i veckan, Lördagar har jag sagt att jag tillåts äta 1 påse brio & 1 påse fruxo.. eller likvärdigt, lösgodis eller liknande... eller varför inte choklad... Jummi!


Jag tror inte det går bättre med en diet/viktnedgång bara för att man "förbjuder" sig med något... man vill ju alltid åt det förbjudna ;) 


Det blev min Bruna skinnjacka idag ist...

och solen sken helt underbart heeeela dagen! 

 


Haft en helt idiotisk dag på jobbet idag. Idiotiskt rolig!  Är ju 1 års jubileum i helgen, så massvis med erbjudanden och fina vårtoppar som skullepackas upp och förberedas.. Jobbat exakt heeela dagen, kom hem nu och slog ner röva i soffan... Med en helt kolosalt mumsik kassler och keso sallad med broccoli. Svingott helt enkelt.   


Morgondagen bjuder på Powerwalk,såklart. Med avslutning med lunch hos mamsen i Sparsör med Sannapannasis. Har fått in det där walket nu, känns superbra. Dock är bara promenixen till å från framförallt FRÅN jobbet tillräckligt just nu med min diet för vardagsmotion... Jisus. Speciellt sista etappen.. MINA TRAPPOR. fyttirackarn.. men men, Tight Ass beach 2011! 


Sen är det som vanligt dax, som varje löningsfredag, 30+  på Grand. Be there or be square! 




Näää, om man ska ta och styra upp lite Kvarg med Funlight och bara mysgosa i soffan ikväll och skölja ner med lite PepsiMax... hmmm... svårt val. Nej.

En mysig kväll i mitt egna sällskap. Jag älskar mig själv.. så varför inte. Man ska ju umgås med dom man älskar... :)  


Ha en bra kväll alla. Och ni som är ute och förtär den dryck av guld, hoppas ni mår piss imorgon :)


Smile and you live longer... Me love!

 


PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta Andrehn - 17 augusti 2011 11:39

Det gick ju superbra och bestämma sig för att uppdatera här lite oftare ;)   Eller inte....     Men whatever känner jag. Eller kände jag. Känns som jag börjar smått, sakta men säkert att get back on track.   Veromoda är ju ett minne blo...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 17:51

Jaaaah, då kör vi på detta som många har frågat om.... Dessa alldeles underbara mirakel piller, som jag dock inte vet hur man ser ut på insidan efter att ha knaprat dom ett tag behöver vi inte gå in på, jamenar man kan ju få cancer av vanlig hederlig...

Av lotta Andrehn - 27 juli 2011 13:07


back to business.   H.....e....j..... känns som denna bloggen varit lite bortglömd det sista huh? Mycket möjligt, kan jag icke stolt erkänna... vaknade till när jag kikade min hotmail och såg en ny kommentar ang vart jag tagit vägen.... jag har i...

Av lotta Andrehn - 8 juni 2011 01:57

Jaaa... sitter mer en Winecooler i handen, med smak av citrus. Får mig att tänka tillbaka på Thailand, en svag bris från golvfläkten och nyduschad kropp. Att resa är livet, och livet är att resa. Enligt mig och mitt intresse. Vad gör det om man har 8...

Av lotta Andrehn - 7 juni 2011 02:48

Och nej då menar jag inte att vi sitter här och röker på... vi dricker oss fulla på öl och Caihpihrinas, fyller våra tomma magar i matfrossa med hemmagjord Hummus ala Samanthinia, Doritos ala Ameikano, Carrots ala braziiilia, bread ala Brazilia och b...

Ovido - Quiz & Flashcards