lottaandrehn

Alla inlägg under mars 2011

Av lotta Andrehn - 1 mars 2011 11:55

Välkommen du underbara vårmånad Mars! Tiden går såååå sjukt fort...


Nu är det dax att börja tänka på sommaren, lite iallfall.  


Idag börjar PW (Powerwalks) minst 4 gånger i veckan, samt efter fredag då jag varit på Freeport och handlat upp mig på träningskläder, börjar även löprundorna att byta av varandra. 

Fram till 1 april ska jag minska i fettmängd, för att 1 April börja träna på Sportlife som öppnar i knallerian då. Kommer bli rktigt skoj att träna , speciellt eftersom jag kommer träna med Linn ! Smidigt och bra oxå att det ligger vägg i vägg med jobbet, lunchen eller före och efter jobbet är det bara  o köra... finns inga undanflykter!


Visst, jag är inte fet nu vill jag påstå, men jag har det där hullet, jag alltid haft, och det kommer jag säkerligen inte få bort heller, men armar, ben och absen ska det filas lite på... magen är där den är, men den är rätt skön att ha o bulla med! :)


Här är min dagsform... Hullbull och lite sladdrig, men vafan!:)

  


Its time to get skinny biatch igen, så watch out! Nu ska jag dricka upp mitt kaffe som kickar igång förbränningen lite extra, sen blir det en lååååång walk med Jossan runt hela Borås iprincip. När jag kommer hem igen blir det dusch och eventuellt ner på stan och kika på en MAC DATOR :) tänkte även lägga upp lite kort på mina nya inköp, lägenheten osv... stay tuned fuckers :) Puss

Ovido - Quiz & Flashcards